Audio Video Knygos Super Nario Zona
Moterų viliojimo ypatumai Aprangos stilius Sėkmės principai Sportas ir Sveikata Super Nario Zona

Aprangos stiliaus

Apranga
Stilius
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti tave?

[Kaip tapti nariu?]
[Pamiršai slaptažodi?]

Siuntiniai

Audio
Video
Knygos

Rekomenduojame

Fitnesas
Pazintys Internetu

Statistika

Nariai:5468
Temos forume:1721
Žinutės forume:22908
Viso paspaudimų:15368097
Įkurtas:2007-05-23


  Atgal / Žiūrėti antraštes  

18 būdų pagerinti savo kūno kalbą

Naujienos / Straipsniai / Moterų viliojimas / Kūno kalba   2008-07-28 Paskelbė MRP   Autorius: verte Karolis  
Komentarai: (4)



Nėra jokio specifinio patarimo kokią kūno kalbą naudoti. Ką tu darai galėtų būti interpretuotas keliuose būduose, priklausomai nuo nusistatymo ir su kuo tu kalbi. Tu turbūt naudoji vieną kūno kalbą kalbėdamas su savo bosu ir kitą kai tu kalbi su mergina, kuria tu domies.

Pirma, kad pakeistum savo kūno kalbą tu turi ją žinoti. Stebėk, kaip tu sėdi, kaip tu stovi, kaip juda tavo rankos ir kojos, ką tu darai, kalbėdamas su kažkuo.

Tu turėtum praktikuotis prieš veidrodį. Taip, tai atrodo kvaila, bet niekas tavęs nemato. Tu suprasi kaip tu atrodai kito žmogaus akimis ir galėsi pasipraktikuoti prieš išeidamas iš namų.

Vėliau, užmerk akis ir įsivaizduok kaip tu stovėtum, sėdėtum ir kitaip judėtum būdamas pasitikintis savimi, atviras ir atsipalaidavęs. Stebėk savo judesius ir pritaikyk juos kai būsi atsimerkęs.

Tu taip pat turi stebėti draugus, modelius, kino žvaigždes, kurie turi gerą kūno kalbą. Įsidėmėk ką daro jie ir ko nedarai tu. Paimk kūno kalbos dalis, kurias mėgsti iš kitų ir pritaikyk jas sau.

Tai gali atrodyti kaip apgaudinėjimas. Bet tai yra gera galimybė mokytis. Ir prisimink, tu jausiesi geriau. Jei šypsosies plačiau, tu jausiesi laimingesnis, jei sėdėsi tiesiau – energingesnis, jei sulėtinsi savo judesius – ramesnis. Tavo jausmai atspindės tavo naują laikyseną ir keistumo jausmas išsisklaidys.

Pradžioje, tu gali atrodyti perdėtai rūpinantis savo kūno kalba. Tavo kojos gali būti absurdiškai nutolusios viena nuo kitos ar tu gali sėdėti įtemptai tiesiai visą laiką. Nieko tokio. Viskas pasitaisys. Ir žmonės nekreipia į tave tiek dėmesio kiek tau atrodo, jie rūpinasi savo problemomis. Tiesiog praktikuokis kol rasi patogią stovėseną.

1. Nekryžiuok kojų ir rankų – tu tikriausiai jau esi girdėjęs kad rankų kryžiavimas rodo jog tu esi atsargus ir uždaras. Tas pats yra ir su kojom. Nekryžiuok nei kojų, nei rankų.

2. Laikyk akių kontaktą, bet nespoksok – jei tu kalbiesi su keliais žmonėmis, laikyk akių kontaktą su visais, nes tu nori sukurti geresnį ryšį ir stebėti ar jie tavęs klauso. Per ilgas akių kontaktas gali atbaidyti žmones nuo tavęs, tuo tarpu akių kontakto nelaikymas rodo tave esant nesaugiu. Jei nesi pratęs laikyti akių kontakto tau gali tai atrodyti sunku ar baisu, tačiau nenustok praktikuotis ir tu priprasi prie to.

3. Nebijok užsiimti vietos aplink save – vietos užsiėmimas (Pvz. kojų išskėtimas sėdint ar stovint) signalizuoja pasitikėjimą savimi.

4. Atpalaiduok pečius – kai tu jauti įtampą, ta įtampa dažniausiai juntama tavo pečiuose. Jie gali pajudėti į priekį ir į viršų šiek tiek. Pabandyk atsipalaiduoti juos šiek tiek pakratydamas ir atlošdamas.

5. Linksėk kai klausai kitų – retkarčiais linktelk kad kalbėtojai suprastų jog tu jų klausai. Bet nepersistenk, nes atrodysi kaip geniukas Vudis.

6. Nesuglebk, sėdėk tiesiai – sėdėk tiesiai, bet atsipalaidavęs. Neįsitempk.

7. Palink, bet ne per daug – jei nori parodyti kad tau įdomu kas yra sakoma, palink į žmogų, kuris kalba. Jei nori parodyti kad tu esi pasitikintis savimi, patogiai atsilošk. Bet nesilenk daug į kalbantįjį, nes tu gali atrodyti lyg laukiantis pritarimo ir neatsilošk per daug, nes gali atrodyti arogantiškas ir atitolęs.

8. Šypsokis ir juokis – nepriimk visko rimtai, atsipalaiduok, nusišypsok ir nusijuok kai kas nors pasako ką nors juokinga. Žmonės tave priims labiau jei tu būsi pozityvus ir linksmas. Bet niekados pirmas nesijuok iš savo pokštų, nes atrodysi nervingas ir neužtikrintas. Šypsokis kai esi kam nors pristatomas, tačiau nelaikyk šypsenos savo veide per ilgai nes atrodysi nenuoširdus.

9. Neliesk savo veido – tu gali atrodyti kaip nervingas žmogus ir tai gali trikdyti žmones, su kuriais bendrauji.

10. Atlošk savo galvą – nežiūrėk į grindis, atrodysi kaip nesaugus ir pasimetęs. Laikyk savo galvą aukštai ir akimis stebėk horizontą.

11. Lėčiau judėk – tai galioja visiems tavo judesiams. Lėtai vaikščiodamas netik atrodysi ramesnis ir pasitikintis savim, bet ir jausi mažiau streso. Jei kas nors tave kviečia, nesuk savo galvos į juos kaip išgirdęs keistą garsą vidury nakties, o suk savo galvą lėtai ir atsipalaidavus.

12. Nedaryk nervingų judesių – bandyk išvengti visų nervingų judesių, tokių kaip kojos judinimas sėdint ar pirštų barškinimas į stalą. Atsipalaiduok, sulėtink ir koncentruokis į savo judesius.

13. Valdyk savo rankas labiau pasitikinčiai - vietoj rankų kratymo ir savo veido kasymo naudok jas kaip pagalbininką dėstant savo mintis. Naudok jas kai tau reikia ką nors apibūdinti ir pridėti vertės tavo žodžiams. Bet nenaudok jų per daug, nes gali išblaškyti klausytojus.

14. Laikyk gėrimą žemai – nelaikyk butelio ar stiklinės prieš savo krūtinę. Laikyk jį žemai, prie savo šlaunies.

15. Suprask kur baigiasi tavo nugarkaulis – daug žmonių sėdi ir stovi tiesia nugara, geroj stovėsenoj, tačiau jie mano kad nugarkaulis baigiasi ten, kur prasideda kaklas ir tiesia kaklą į priekį Montgomerio Degėlos poza. Tavo nugarkaulis baigiasi tavo pakaušyje, todėl laikyk jį tiesų.

16. Nestovėk per arti – žmonės turi asmeninę zoną aplink juos ir geriau neįsiterpk į ją, nes tada jie jausis nepatogiai.

17. Mirroning (judesių atkartojimas) – dažnai, kai jūs su žmogum gerai sutariat, jūs pradedat nesąmoningai atkartot vienas kito judesius. Jūs atvaizduojat vienas kito kūno kalbą. Norint sudaryti geresnį artumą, galima sąmoningai atkartot kūno kalbą. Jei jis pasilenkia į priekį, tu pasilenk į priekį, bandyk pagauti jo rankų judesius ir t.t. Bet nepersistenk, nes tai atrodys keistai.

18. Laikyk gerą galvoseną – būk pozityvus, atviras ir atsipalaidavęs. Kaip tu jautiesi atsispindi tavo kūno kalboje.

Tu gali pakeisti savo kūno kalbą, bet, kaip ir visi kiti įpročiai tai reikalauja šiek tiek laiko. Ypač tokie dalykai kaip tavo galvos padėtis gali reikalauti daug laiko pataisyti jei tu praleidai tūkstantį dienų žiūrėdamas į kojas kai vaikščiojai. Ir jei tu bandysi pakeisti daug dalykų vienu metu, tu jausies sutrikęs ir persistengęs.

Naudok kelis kūno kalbos patarimus kiekvieną dieną keturias savaites. Po mėnesio jie turėtų būti tapę tavo įpročiais. Tada pasiimk kitus ir juos naudok kol atlikinėsi juos nesąmoningai.

Verte is anglų kalbos Karolis

Kopijuoti straipsnį be thegame.lt sutikimo draudžiama.

  Archyvas

Naujausios žinutės forume : Tik nariai gali matyti visa foruma

03-09 22:35 Bendras / Bendros diskusijos (O... / Senoji THEGAME chebra :) (5)
02-23 21:17 Bendravimas su moterimis / Stilius ir Sveikata / Urologas (0)
Užsisakyk mūsų naujienlaiški...Prisijunk dabar!

Naujausi dienoraščiai:

Mato tik registruoti ir prisijungę nariai!

Skype chatas

www.thegame.lt hosted by gambusinas.

Join now


Chat about what's on your mind. More about public chats.

Naujausi komentarai:

|2015-09-05| , Triusis
|2015-03-09| , bunnyhunny
|2015-03-02| , Andrius94
|2014-04-02| "Page #673", 123456
|2014-02-19| "Page #134", Marius123
|2014-02-15| Poll #4, BL1TZ3R
|2014-01-30| Poll #4, Dariqs
Page created in 0.205 seconds